فراماسونری




   فراماسونری


   شیطان پرستی.فراماسونری.نظم نوین جهانی و...
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

در این وبلاگ در مورد فراماسونری و ... مطلب گذاشته خواهد شد نظر یادتون نره اگه مطلبی داشتید که تو وبلاگ بزاریم اطلاع بدید سوالم داشتید بپرسید
لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

ذاکرین
فروشگاه نقاشی
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فراماسونری و آدرس f.mason.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» ستاره شش پر

ستاره‌ی شش‌گوش فراماسونری ( این نماد در بین اذهان عمومی به نماد یهود و با اسم ستاره‌ی داوود شناخته شده است. اما حقیقت مطلب این است که این نماد، از مهم‌ترین نمادهای الحادی فرقه‌ها و هم‌چنین یکی از نمادهای فراماسونری است.

(عکس نماد ستاره‌ی شش‌گوش+ مراسم ماسونی افراد لژ پایین است).
این نماد در تفکرات الحادی مصر باستان به عنوان تساوی و برابری زنان و مردان بوده است. هم‌چنین نماد طبع سرد و گرم و الهه‌های خورشید و ماه و ......
در اسلام هم تعادل طبیعت وجود دارد، اما تعادل ساخته‌ی خدای حق تعالی و خدای یکتاست. اما این نماد که در هندوییسم و بوداییسم نیز وجوددارد، حاکی از این است که تعادل بشری توسط چندخدا ایجاد شده است. به‌طوری‌که درتفکر الحادی مصرباستان، ترکیب نمادهای Isis و Osiris باعث ایجاد تعادل در نظام و عالم خلقت شده است.

جالب‌تر این‌جاست که این نماد از نمادهای شیطان‌پرستی است. در کتاب web of darkens در این باره نوشته شده:
علامت ستاره‌ی شش‌گوش قوی‌ترین علامت در شیطان پرستی است.
ستاره‌ی شش‌گوشه از شش‌ضلع، شش‌گوشه(زاویه) و هم‌چنین شش مثلث کوچک ایجاد شده است. عدد 666 دربرگیرنده‌ی این نماد است که در بین مسیحیان و شیطان‌پرستان نیز جایگاه خاصی دارد و نشان از دجال یا antichrist دارد.
نکته‌ی مهم این است که در دو تفکر یعنی شیطان‌پرستی و فراماسونری دجال یا آنتی‌کرایست و به قدرت رساندن آن بزرکترین هدف است.
این تفکرات وقتی پیچیده می‌شود که کلمه‌ی «Hexagram» همان ستاره‌ی شش‌گوش می‌شود. شاید در ابتدا چیز عجیبی در این دیده نشود. ولی وقتی دیدگاه کابالیست‌ها(ساحران) را بدانیم متوجه می‌شویم که بی‌خود نیست که ستاره‌ی شش‌گوش انقدر در تفکرات الحادی رخنه کرده است. زیرا کلمه‌ی Hex دقیقا معنی سحر و جادو را می‌دهد.
در آینده در مورد کابالیست بیشتر صحبت می‌کنیم.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : علی | تاريخ : جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب